Politica de retur

Potrivit dispozițiilor OUG 34/2014 privind protecția consumatorului la încheierea si executarea contractelor la distanta : "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunța la cumpărare, fără penalități si fără invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului"

1.    Procedura de retur

·         Se completează formularul de retur din contul dumneavoastră ( Contul Meu – Cerere retur)

·         In 24-48 de ore lucrătoare va veni un curier sa ridice coletul.

 

2.    Instrucțiuni suplimentare pentru trimiterea returului.

·         Ambalează în siguranță articolele într-o cutie.
Lipiți eticheta de corespondență pe partea de adresă a coletului.

·         Asigurați-vă că adresa pe care o utilizați pentru a posta pachetul este corectă și se potrivește cu adresa prezentă în buletinul de returnare.

·         Vă rugăm să vă asigurați că pachetul de returnare conține toate articolele pe care le-ați primit împreună cu accesoriile (dacă există) legate de această cerere de returnare.
Expediați pachetul de la cel mai apropiat birou poștal sau compania de curierat la alegere
Solicitarea de returnare va fi procesată ulterior odată ce primim și verificăm pachetul trimis.

3.    Puteți formula orice alta declarație neechivoca în care va exprimați decizia de retragere din contract, transmisa pe un suport durabil, spre exemplu pe e-mail, la adresa comenzi@xenon-bright.ro

 

4.   Cheltuielile de returnarea  sunt gratuite

 

Renunțarea la produsele cumpărate fără invocarea vreunui motiv, conform legii comerțului la distanță (O.U.G. nr. 34 / 2014 cu modificările ulterioare).

Produsele vor fi returnate  în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, documentele care le-au însoțit și cu o copie a Facturii de achiziție. Returnarea unui produs fără ambalajul acestuia sau fără accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporți de siguranță, elemente de protecție din carton sau polistiren etc.) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor menționate mai jos. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, pete, șocuri, etc.. fără ca acestea sa fie aduse la conformitate.

Cheltuielile de returnare si costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii, respectiv costurile de livrare, ramburs, comisioanele bancare și cele pentru plata online vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de retragere din contract, dar nu înainte de data recepționării bunurilor.

Conform art 8.5 al contractului agreat intre mobilpay.ro si www.xenon-bright.ro, operațiunile plătite prin card nu trebuie sa facă obiectul unei returnări parțiale sau totale printr-un alt mijloc de plata. In cazul anularii comenzii sau returnării acesteia de către cumpărător, www.xenon-bright.ro trebuie sa folosească funcționalitățile puse la dispoziție de soluția software pentru anularea operațiunilor. [...] www.xenon-bright.ro se obliga sa respecte pe toata durata de valabilitate a prezentului contract toate instrucțiunile, procedurile de procesare si normele tehnice de securitate transmise de Banca pe parcursul configurării site-ului sau ulterior, comunicate direct sau prin intermediul Procesatorului.

Sumele achitate prin modalitatea de plata online, prin card bancar sau Bitcoin, vor fi blocate automat pe contul clientului, de către procesatorul de plăti, si direcționate automat către contul bancar al www.xenon-bright.ro, in termen de aproximativ 72 de ore. Ținem sa atragem atenția ca acest proces se face automat, fără intervenția vreunui angajat al www.xenon-bright.ro. Confirmarea comenzii se va efectua după verificarea si confirmarea încasării. In situația in care comenzile nu pot fi onorate, returul banilor se va face intra-un termen de maxim 5 zile lucrătoare de la comunicarea către client.

In situația returnării/deblocării sumelor achitate online (la cererea clientului sau din cauza incapacității de a livra produsele), va rugam sa luați legătura cu banca emitenta a cardului deoarece in funcție de protocolul pe care dumneavoastră l-ați semnat si încheiat cu banca, deși un reprezentant www.xenon-bright.ro solicita returnarea sumei, banca poate debloca valoarea intra-un termen de pana la 30 zile.

Diminuarea valorii bunurilor returnate (Conform O.U.G. Nr. 34/2014 Art. 14, Alin. 3 @)

Deoarece, în cazul vânzărilor la distanță consumatorul nu are posibilitatea de a vedea bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage. Din același motiv, consumatorului i se permite să testeze și să verifice bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor.

Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul trebuie să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. De exemplu: consumatorul trebuie doar să probeze un articol de îmbrăcăminte, nu să îl poarte la diverse ocazii. Produsele electronice și electrocasnice se probează numai prin pornirea și oprirea acestora, NU prin folosirea acestora în scopul în care au fost produse. Prin urmare, în timpul perioadei de retragere, consumatorul trebuie să mânuiască și să inspecteze bunurile cu grija necesară.

Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor.

Manipulările acceptate pentru determinarea naturii, calității și funcționării bunurilor sunt:
- dezambalarea fără distrugerea sau deteriorarea ambalajelor originale, urmând instrucțiunile pentru despachetare (acolo unde producătorul indica modul de manipulare ) fără deteriorarea ambalajului, produsului sau accesoriilor;
- inspectarea vizuală, tactilă și olfactivă (atunci când nu se încalcă prevederile de mai jos) a produselor;
- în cazul produselor care nu necesită montarea de accesorii consumabile sau racordarea la alte utilități decât energia electrică se permite alimentarea numai cu energie electrică și pornirea/oprirea acestora;
- în cazul produselor care necesită montarea de accesorii consumabile (de ex.: filtre, cartușe reofil, cartușe de imprimantă, toner etc.) sau racordarea la alte utilități decât energia electrică (de ex.: apă, gaz metan, aer comprimat etc.) se permite alimentarea numai cu energie electrică și pornirea/oprirea acestora și nu se permite montarea accesoriilor consumabile.

Daca un consumator își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a bunurilor, consumatorul răspunde pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor.

 

Returnarea se va face conform datelor de mai jos :

SC BOZAVA MOB DESIGNE SRL
Adresa: Strada Elizeului 49c, loc. Tulcea , CP 820191

Telefon: 0770 816 717

E-mail: comenzi@xenon-bright.ro
Program de lucru: Luni - Vineri 09:00 - 18:00

Returnarea se poate face direct la sediul nostru (adresa de mai sus) sau prin curierat.

 

Termenul de analizare al unei solicitări de retragere din contract poate varia intre 5 - 10 zile de la recepția produsului  dar nu va depăși termenul legal de rambursare  contravalorii in conformitate cu legislația in vigoare.

Returnările cu taxa de transport catre frima noastra se va da retur. 
Returnările prin curierat rapid sau prin posta nu se vor face cu ramburs. Returnarea sumelor de bani achitate se vor realiza ulterior prin transfer bancar.

In vederea evitării refuzului coletelor deteriorate si pentru verificarea integrității produselor si accesoriilor, recomandam ca returul sa se facă cu posibilitatea verificării coletului la recepție.

In situația in care coletul prezinta suspiciunea deteriorării si nu poate fi verificat in prezenta agentului de curierat (in lipsa opțiunii de verificare colet) acesta va fi returnat, urmând a fi recuperat de la domiciliul clientului pe costul operatorului, ulterior va fi încheiat procesul de constatare in prezenta agentului de livrare. 

 

Pentru a solicita eventualele despăgubiri de la firma de curierat puteți verificați integritatea produsului returnat in prezenta agentului de curierat si va recomandam sa solicitați încheierea unui proces verbal de constatare.

Conform O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative , "Înainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) si art.14 , in termen de 14 zile  calendaristice începând cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator." Returnarea se va face in termen de 14 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renunțare / returnare.

Conform Lege 449 /2003, art 2 Lit a) : 

*Consumator - orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care, în cadrul contractelor care intră sub incidența prezentei legi, acționează în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale;

 

 

 

 

 

Product added to wishlist
Product added to compare.

Acest site foloseste cookie-uri.